Obveza izrade administrativnog pečata
Poštovani,
sukladno izmjenama Zakona o izmjenama i dopunama zakona o arhitektonskim i inženjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (NN 25/13), te izmjena i dopuna Statuta Hrvatske komore arhitekata (NN 81/13) i Pravilnika o izmjenama i dopunama pravilnika o pečatima i iskaznicama ovlaštenih arhitekata, Hrvatska komora arhitekata je izdala nove pečate.
Na pečatu ovlaštenog arhitekta više se ne nalazi organizacijski oblik poslovanja, te se isti može koristiti samo za one projekte i druge dokumente arhitektonskih strukovnih zadaća.
Članovi koji imaju osnovane urede ovlaštenih arhitekata sami moraju izraditi pečate ureda, koje će koristiti u administrativnom poslovanju.
Podaci koje bi svaki pečat trebao sadržavati su:
- Naziv URED OVLAŠTENOG ARHITEKTA/ICE
- IME I PREZIME
- ADRESA UREDA
Vizualni identitet pečata i logo ureda članovi mogu oblikovati prema vlastitim željama.
Molimo članove da nakon izrade pečata za ured ovlaštenog arhitekta ispune Izjavu u prilogu, te original dostave na adresu Hrvatska komora arhitekata, Ulica grada 271/II, 10000 Zagreb.
IZJAVA