• Povećaj tekst
  • Smanji tekst
  • Negativni kontrast
  • Sivi tonovi
  • Čitljiv font
  • Reset

19/10/2011

Objavljen natječaj za poslovnu gradnju u zoni M2 uz Ljubljansku aveniju na Savskoj Opatovini u Zagrebu

RASPISIVAČ I PROVODITELJ

STIMAR d.o.o

Zagreb, Ulica grada Vukovara 271

 

raspisuje

 

JAVNI URBANISTIČKO-ARHITEKTONSKI  NATJEČAJ

ZA POSLOVNU GRADNJU U ZONI M2 UZ LJUBLJANSKU AVENIJU

NA SAVSKOJ OPATOVINI  U ZAGREBU

 

1. OPĆI UVJETI

Raspisivač i provoditelj natječaja je tvrtka STIMAR d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara  271, zastupana po direktoru Stipanu Maroviću, dipl. iur

 

Vrsta natječaja: javni, otvoreni, u jednom stupnju , anonimni.

 

Svrha i cilj ovog natječaja je najbolje urbanističko arhitektonsko rješenje za poslovne građevine na lokaciji Savska Opatovina u Zagrebu, koje će svojom funkcionalnom organizacijom, oblikovanjem i namjenom prostora pomoći investitoru u donošenju konačne odluke o načinu investiranja i oblikovanju objekata.

 

Natječaj je javni, pravo natjecanja imaju fizičke osobe koje su hrvatski državljani a ispunjavaju stručne i osobne uvjete sukladno Pravilniku o natječajima sa područja arhitekture i urbanizma te pravne osobe sa sjedištem u Republici Hrvatskoj.

 

Natječaj se provodi u skladu s Pravilnikom o natječajima s područja arhitekutre i urbanizma (NN 112/06) Udruženja hrvatskih arhitekata i Hrvatske komore arhitekata.

 

Članovi Ocjenjivačkog suda, zamjenik člana, sastavljači natječajnog programa te njihovi bliski srodnici i suradnici iz uže radne grupe nemaju pravo sudjelovanja ovom  natječaju.

 

Svaki od natjecatelja ima pravo sudjelovanja na ovom natjecanju samo s jednim radom.

 


2. DOKUMENTACIJA

 

Raspisivač natječaja stavlja natjecateljima na raspolaganje slijedeću dokumentaciju:

 

 

TEKSTUALNI DIO

 

1. UVOD

2. CILJEVI

3. OSNOVNI PODACI O PROSTORU I PROSTORNA OGRANIČENJA

3.1. Položaj područja u širem gradskom prostoru

3.2. Područje obuhvata za koji se izrađuje program

3.3. Osnovni podaci o stanju u prostoru

 3.3.1.Prirodne karakteristike terena

 3.3.2. Postojeća gradnja

3.4. Komunalna opremljenost prostora

3.5. Prometna infrastruktura

4. PROGRAMSKE SMJERNICE ODREĐENE UPU-om SAVSKA OPATOVINA

   (Sl. gl. Grada Zagreba 04/05,10/06 ispravak,21/08 izmjene i dopune)

4.1. Namjena prostora

4.2. Uvjeti smještaja građevina gospodarskih djelatnosti

4.3. Veličina i izgrađenost građevne čestice, odnosno zahvata u prostoru

4.4. Način gradnje

4.5. Oblikovanje građevine

4.6. Mjere provedbe

4.7. Uvjeti gradnje prometne mreže

4.8. Javna parkirališta i garaže

4.9. Parkirališno garažne potrebe

4.10. Trgovi i druge pješačke površine

4.11. Benzinske postaje

4.12. Uvjeti gradnje telekomunikacijske mreže

4.13. Uvjeti gradnje komunalne infrastrukturne mreže

4.14. Uvjeti uređenja javnih zelenih površina

4.15. Mjere zaštite prirodnih i kulturnopovijesnih vrijednosti

4.16. Postupanje s otpadom

4.17. Mjere sprečavanja nepovoljnih utjecaja na okoliš i ostale mjere zaštite

4.18. Mjere provedbe UPU – a

 

5. IZVOD IZ GENERALNOG URBANISTIČKOG PLANA GRADA ZAGREBA

(Sl. gl.Grada Zagreba broj 16/07, 02/08 – ispravak, 06/08 – ispravak, 08/08 – ispravak 10/08 – ispravak, 15/08 – ispravak, 19/08 – ispravak, 01/09,08/09 i 11/09 – ispravak):

6. URBANISTIČKE PROPOZICIJE

6.1. Osnovna organizacija prostora

6.2. Urbanističko – tehnički uvjeti

6.3. Programske smjernice i preporuke

6.4. Oblikovanje građevina

6.5. Sprečavanje nepovoljnog utjecaja na okoliš

6.6. Mjere zaštite

7. IZVADAK IZ PRAVOMOĆNE LOKACIJSKE DOZVOLE ZA GRADNJU BENZINSKE POSTAJE SA PRATEĆIM SADRŽAJIMA UZ LJUBLJANSKU  AVENIJU


GRAFIČKI PRIKAZI

1.POLOŽAJ U GRADU

2. DIGITALNI ORTOFOTO SNIMAK PODRUČJA I OBUHVATA NATJEČAJA  1:2000

3. PROGRAMSKE SMJERNICE IZ UPU-a SAVSKA OPATOVINA

3.1.     Korištenje i namjena površina                                                    1:1000

3.2.     Prometna , ulična i komunalno infrastrukturna mreža

3.2.A.  Promet                                                                                  1:1000

3.2.B   telekomunikacije i energetski sustav                             1:1000

3.2.C  vodnogospodarski sustav                                                1:1000

3.3.     UVJETI KORIŠTENJA, UREĐENJA I ZAŠTITE POVRŠINA

3.3.A.  OBLICI KORIŠTENJA                                                       1:1000

3.3.B   NAČIN GRADNJE                                                             1:1000

3.4.     NAČIN I UVJETI GRADNJE                                                        1:1000

4. FOTODOKUMENTACIJA

5. KATASTARSKA PODLOGA                                                                           1:1000

6. URBANISTIČKO – TEHNIČKI UVJETI                                                         1:1000

                                                          

Sve navedeno je sadržano u Programu za javni urbanističko-arhitektonski natječaj za poslovne građevine na lokaciji Savska Opatovina - Zagreb.

 

 

3. ROKOVI

 

3.1.     Početak natječaja je na dan 14.10.2011.

 

3.2.     Natječajne podloge biti će uručene odazvanim arhitektima u prostorijama STIMAR-a,  uz dokaz o uplati pologa .

 

3.3.     Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja do 31.10.2011. putem fax-a na broj 01/6040278. Pisani odgovori biti će dostavljeni svim natjecateljima do 9.11.2011.

 

3.4.     Rok predaje natječajnih radova je _14.12.2011.. godine do 14 sati, u STIMAR d.o.o., Zagreb, Ulica grada Vukovara 271.

 

3.5.     Svaki natjecatelj koji rad šalje poštom obvezan je o tome anonimnim telegramom ili faxom na broj 01/6040-278, obavijestiti STIMAR d.o.o. Zagreb. U telegramu ili faxu treba navesti broj pod kojim je pošiljka u pošti zaprimljena.

 

3.6.     Ocjenjivački sud završiti će se radom najkasnije 15 dana od roka predaje natječajnih radova.

 

3.7.     Rezultati natječaja biti će dostavljeni svim natjecateljima pismenim putem  najkasnije 30 dana od završetka rada Ocjenjivačkog suda.

 

3.8.     Izložba natječajnih radova  održat će se po završetku rada Ocjenjivačkoga suda u Zagrebu. O datumu i lokaciji održavanja izložbe bit će pismeno obaviješteni svi natjecatelji.

 

3.9.     Radove koji nisu nagrađeni natjecatelji su dužni podići u roku od 15 dana od

završetka izložbe, nakon kojeg roka raspisivač i provoditelj ne odgovaraju za radove.


4.         NAGRADE

 

4.1      Ako do određenog roka pristigne najmanje osam /8/ radova koji su stručno izrađeni i odgovaraju Uvjetima natječaja, Ocjenjivački sud se obvezuje dodijeliti sljedeće nagrade u neto  iznosu i rasporedu kako slijedi:

I nagrada                                          140.000,00 kn         

II nagrada                                          112.000,00 kn           

III nagrada                                          84.000,00 kn                        

IV nagrada                                          68.000,00 kn           

V nagrada                                          48.000,00 kn                        

Otkup 3 rada                                   (3x36.000,00 kn)           

 

4.2.     Ako stigne manji broj radova u smislu točke 4.1. proporcionalno će se smanjiti  

broj i fond nagrada.

 

4.3.     Ocjenjivački sud može pojedinim radovima dodijeliti pismeno priznanje

Nagrade sudionicima natječaja, kao i članovima ocjenjivačkog suda, zamjenskog člana, savjetnicima, članovima tehničke komisije i druge troškove organizacije natječaja direktno plaća raspisivač i provoditelj natječaja.

Raspisivač natječaja će izradu projektne dokumentacije, idejnog, glavnog i izvedbenog projekta koja je predmet natječaja povjeriti autoru prvonagrađenog rada, odnosno osobi ovlaštenoj za projektiranje koju predloži autor prvonagrađenog rada /točka 8.6. općih uvjeta/. a koja stječe pravo ugovaranja izrade projektne dokumentacije prema vrijednosti cijena Pravilnika o cijenama usluga HKAIG iz 2005. godine.

 

5. OCJENJIVAČKI SUD

Za provedbu natječaja imenuju se slijedeća tijela:

 

Ocjenjivački sud:

1.         Dr . Nikola Filipović -  dia.,  predsjednik Ocjenjivačkog suda

2.         Stipan Marović -  dipl.iur.oec., dopredsjednik Ocjenjivačkog suda 

3.         Nenad Bach - dia.

4.         Damir Farkaš, dipl.oec.

5.         Miljenko Bernfest, dia

6.         Duško Dropulić, dia

7.         Boris Smrečki, mrsc

 

Zamjenski član:

1.         Miroslav Dragomanović  – dia.

 

Tehnička komisija:

1.         Draško Petrović - dia.

2.         Lea Lončarević Žibret - dia.

 

Savjetnik:

Zrinka Marović , Mr.oec.

 

Tajnica natječaja:

1.         Branka Petković - dia.

 

U slučaju spriječenosti ili odustajanja nekog od članova u rad Komisije uključuje se

zamjenski član.

 

Opći uvjeti